sobota 2. dubna 2022

Kam se poděly blogy?

Ze sporé aktivity na tomto blogu v posledních měsících by se snad mohlo zdát, že jsem na příspěvky zanevřel. Není to ale úplně tak. Občas nicméně přijde období, kdy je třeba věnovat se naplno jiným věcem a tak se mi v poslední době nahromadila spousta práce a hlavně psaní vysokoškolské kvalifikační práce, což mi zabírá v podstatě veškerý čas, který jsem ochoten trávit u počítače. 

Těším se, že po odevzdání práce budu moct opět publikovat, protože je rozhodně o čem. Jak někteří z vás vědí, navštívil jsem v únoru na dva týdny úžasnou destinaci - Šrí Lanku - kde jsem pozoroval celou řadu nesmírně zajímavých druhů ptáků. O tom bych rád sepsal krátké pojednání hned jak to bude možné, podobu příspěvku (nebo příspěvků) zatím však nemám zcela rozmyšlenou. 

Zachovejte tomuto blogu přízeň a doufám, že příště se ozvu s obvyklým typem příspěvku. Přeji vám všem krásné jaro.

Honza



Žádné komentáře:

Okomentovat